Organizační pokyny k tomuto období:
S každým z vás jsem v týdenním kontaktu, buď přímo s vámi nebo s vašimi rodiči.
Nyní je před vámi úkol na tento nový týden - přijít si osobně do školy pro další sešity a úkoly a přitom mi přinést úkoly již vámi splněné.
Pokud se rodiče vás bojí poslat, tak mohou přijít osobně místo vás oni a vaše hotové úkoly mi předají.
Termín dohodnutý je na předání prací a sešitů dne 27.4.2020 v době od 9,00 do 11,00 hodin.
Ti žáci, o kterých jsem informována, že mají pomalejší tempo a tedy ještě nějaké úkoly nemají splněny – nevadí – pokračujte na plnění úkolů svým možným tempem, ale pracujte denně a to pravidelně každé dopoledne. Pak si odpoledne jděte na hřiště nebo na procházku. Dbejte na pravidelný režim dne. Ti pomalejší žáci - to se týká zejména Kristiana, Ládi, Nikolase, Anthonyho a Frenka. Ostatní žáci mě informovali, že stíhají práci plnit.
Zdatnější a rychlejší žáci mají dnes připravené úkoly nové na tento týden. Přeju vám hodně úspěchů při plnění úkolů a hezké dny v tomto jarním čase.
Paní učitelka Jurigová vám připravila listy na procvičování angličtiny, tak vám je přidám do desek pro každého z vás.
Český jazyk - pracujte podle učebnice Č.J.
Opakuj si znova vyjmenovaná slova po –b-, -l-, m-. str.46, str.55, str.61. Znovu se je napiš do sešitu a to zpaměti a přiznej, kolik jsi jich vynechal.
Učebnice str.68 = shrnutí o vyjmenovaných slovech po b-, l-, m-.
Str. 67/cv.17 – napiš 3 sloupky slov do sešitu a to
Slova vyjmenovaná - slova příbuzná - slova nepatřící nikam (i)
Str.68/cv.19 – napsat a doplnit , pokus se ještě jednou cvičení napsat větami jinak. Vzor ( To je neslýchaná událost. To jsem ještě neslyšel.)
Str.69/cv.20 – Ve větách jsou špatně řazená slova, bude je třeba upravit. Vzor (hospodaří mlynář Ve mlýně starý.= Ve mlýně hospodaří starý mlynář.)
Str.69 /cv.21 Ulovíš rybičky s vyjmenovanými slovy, pak s příbuznými slovy a pak teprve ty rybičky, která mají slova s-i-.
Str.70/ cv.23 doplň a opiš do sešitu.
Str.70/ cv.24- skládej ze slabik slova, kolik jich najdeš, pak je napiš.
Str.71/ cv.25 – Vypiš pouze vyjmenovaná slova.
Kdyby ses nudil/a/ utvoř na ně věty.
Pak vypiš do sešitu i slova, kde se píše i.
Čtení – Psaní
Stále trvá přečíst denně 2 stránky nahlas buď z Čítanky nebo z nějaké dětské knížky, kterou máte doma.
Dát si vždy podepsat čtenářskou kartičku rodičům, poznačit, str.kde jste četli a co to bylo.
Čítanka – Str.33 – báseň Svátek matek /naučit se zpaměti/ budeš ji mít připravenu pro maminku k svátku v květnu jako dárek/.
Báseň opiš vzorně a upraveně do sešitu .
Str. 33 – Říkanku – Kdo je to? – opsat do sešitu a říci mi ji do messengeru.
Str.34, 35, 36 – přečíst si článek nahlas a 5 vět napsat do sešitu, o čem jsi četl/a/.
Matematika – učebnice
Závěrečné opakování učiva
Str. 64/př.1,2,3 = Písemné sčítání a odčítání
Str.64/př.4, př.5= Řešení slovních úloh
Str.65/př.7,10 = (Proveďte - zkrácený zápis, co víme,
- Co máme vypočítat
-Výpočet
-Písemná slovní odpověď.)
Str.64 /př.6 = Doplňovací příklady, s barevnými rámečky.
Str.65/př.8 = Pamětné počítání
Str.65/př.9 = Rozklad na stovky, desítky a jednotky.
Jelikož v matematice jsme plnili podle plánu velmi dobře a úspěšně, tak již nemáme žádnou novou látku a budeme si jenom nyní opakovat učivo, hlavně násobilky a dělení v jejich oboru. Tam máte ještě rezervy, takže ať se vám to daří, tabulky máte všichni u sebe.
K opakování a procvičování nám slouží i malé modré sešitky, které jste si mnozí nevyzvedli již minulý týden ve škole, tak nyní vám je pošlu po rodičích a doplňte vše až do konce.
Přírodověda - Doufám, že máte hotové sešity přírodovědy vybarvené a doplněné až do str. 28. Pokud to nemáte rychle ještě doplňte a dopravte do školy.
Přineste s sebou i malé rezavé učebnice, bylo jich 7 ks,
ať se nám všechny vrátí zpět do školy.
Zapsala: Mgr.Helena Bursová, tř. uč. 5. ročníku
Základní škola a Mateřská škola
Kamenná 404/4,
466 01 Jablonec nad Nisou
tel: +420 778 525 991
e-mail: reditel@zskamennajbc.cz
Copyright © Základní a mateřská škola Kamenná 404/4 Jablonec nad Nisou Všechna práva vyhrazena. GDPR // Tvorba webových stránek