Matematika:
Sčítání a odčítání do 10 000 bez přechodu desítek (opakování)
Učebnice matematiky: str. 40 (vysvětlení učiva pro zopakování - žlutá tabulka)
Str. 41/ cv. 6,10,11 str. 42/ cv. 15,16 str. 43/ cv. 18,20,21 str.44/ cv. 26
(vypracovat do sešitu nebo na papír)
Děti si můžou učivo procvičovat na webových stránkách
www.onlinecviceni.cz (1.st. -matematika—pro 4.ročník—01.-07.-počítání do 10 000,
1.st.-matematika-4.ročník-13. Písemné sčítání a odčítání do 10 000)
www.skolakov.eu (matematika-4.třída-numerace do 10 000, počítání do 10 000,
písemné sčítání a odčítání do 10 000)
Vypočítej příklady (napiš do sešitu nebo na papír):
2 000 + 6 100 =
6 000 + 3 910 =
5 000 + 2 030 =
8 000 + 1 006 =
3 000 + 4 709 =
7 000 + 2 999 =
1 000 + 4 567 =
7 600 + 1 150 =
4 540 + 2 135 =
9 600 – 5 600 =
3 840 – 1 840 =
7 020 – 4 020 =
4 005 – 3 005 =
8 109 – 2 109 =
5 797 – 3 797 =
4 156 – 1 056 =
3 826 – 2 700 =
8 243 – 4 200 =
Vypočítej slovní úlohy (napiš do sešitu nebo na papír)
Pan Homolka zaplatil za žaluzie do oken 4 247 Kč. Paní Malá zaplatila o 1 125 Kč méně. (vypočítej písemně)
Kolik korun zaplatila paní Malá za žaluzie?
Kolik korun získala firma za žaluzie pana Homolky a paní Malé?
(zápis, výpočet, odpověď)
Do kina přišlo 8 769 diváků. Na sedadlech vpravo sedělo 3 210 lidí, na sedadlech vlevo sedělo 3 205 lidí. (vypočítej písemně)
Kolik lidí celkem sedělo vpravo a vlevo?
Kolik lidí sedělo na sedadlech uprostřed?
(zápis, výpočet, odpověď)
Vypočítej (přepiš do sešitu nebo na papír)
+ |
2 000 |
3 200 |
1 350 |
5 102 |
4 034 |
2 003 |
5 141 |
4 600 |
|
|
|
|
|
|
|
2 130 |
|
|
|
|
|
|
|
3 405 |
|
|
|
|
|
|
|
1 021 |
|
|
|
|
|
|
|
2 002 |
|
|
|
|
|
|
|
4 243 |
|
|
|
|
|
|
|
1 500 |
|
|
|
|
|
|
|
Český jazyk:
Slovesa
Pamatuj si: Slovesa vyjadřují děj. Říkají, co dělají podstatná jména.
Napiš do sešitu nebo na papír:
Květ
Květ není jen něco, co se nosí v knoflíkové dírce, ale něco, co přezimuje, co se okopává, zalévá, přesazuje, řízkuje, ořezává a přivazuje.
Přečti si, co říká Karel Čapek o květu a napiš do sešitu.
U vyznačených sloves vytvoř 1. osobu čísla jednotného a 1. osobu čísla množného
Časuj slovesa okopávat a zalévat
Vylušti tajenku a vyjde ti jméno z červnového kalendáře.
|
|
J |
|
|
|
|
|
|
|
|
O |
|
|
|
|
|
|
H |
|
|
|
|
|
M |
|
|
|
|
|
|
|
V |
|
|
|
|
|
|
|
S |
|
|
|
|
|
|
|
2. Z čeho se mele mouka?
3. Čím se živí ptáci v létě?
4. Prostor v lese po vykácených stromech
5. Ovoce podobné třešním
6. Menší sova
Napiš do sešitu nebo na papír:
Maličké moře
„Já jsem tak_ moře?“ V_ptávala se mal_čká kapka oceánu.
„To v_š, že ano,“ odpověděl oceán. „Jenom js_ ještě nev_rostla.“
Doplň neúplná slova.
Rozliš barevným podtržením podstatná jména rodu mužského, ženského a středního.
Sloh: učebnice str. 84/ podívej se na plánek bytu a přečti si ukázku, vypracuj na papír nebo do sešitu úkol a), e)
Děti si můžou učivo procvičovat na webových stránkách
www.onlinecviceni.cz (1. stupeň – český jazyk — pro 3. ročník – slovesa)
www.skolakov.eu (český jazyk-3.třída-slovesa)
www.rysava.websnadno.cz (český jazyk-3.třída-slovesa, čtení – 2. a 3. třída)
Čtení – čítanka str. 55, každý den přečíst nahlas libovolný text z knížky, časopisu, internetu, …
Přírodopis:
Učebnice str. 41-42 (Přečíst)
Str. 42 – Odpověz na 2 otázky (napiš do sešitu nebo na papír)
Anglický jazyk:
Základní škola a Mateřská škola
Kamenná 404/4,
466 01 Jablonec nad Nisou
tel: +420 778 525 991
e-mail: reditel@zskamennajbc.cz
Copyright © Základní a mateřská škola Kamenná 404/4 Jablonec nad Nisou Všechna práva vyhrazena. GDPR // Tvorba webových stránek